torstai 2. syyskuuta 2010

Sama pää kesät talvet

Tänään tosin pääni on pehmeämpi kuin aikoihin. Sairastin sellaisen pikaflunssan, joka jätti jälkeensä yskän, mutta muuten kuumeili itse itsensä pois. Eikä olisi pitänyt päivääkään olla poissa, työperäinen kaaos jatkuu.

Olen alkanut miettiä, että ehkä minulla pitäisi olla myös sellainen käsin kirjoitettava päiväkirja. On joitain asioita, joita en tännekään tahdo enää jaaritella. Minusta on tulossa ehkä privaatimpi persoona. Johan tuota yli viisi vuotta olen asioitani nettiin huudellutkin. Sitä paitsi Tohtori Philkin sanoi eilen, että te ette kuulkaa tiedäkään, mitä työnantaja on mieltä kaikenlaisesta huutelusta ja kuvista ja sen sellaisesta. Tottahan se on, itsekin olen aitä miettinyt. (Huomaatteko, että olen taas maannut eilen sohvalla ja tuijottanut joka kodin epäjumalaa ylen intensiivisesti?)

Mutta katsotaan nyt, miten tässä käy ja mitä mieltä olen. Kunhan ensin edes tämän viikon saisi kunnialla pulkkaan. Huomenna saan kivan vieraankin!

Ei kommentteja: