lauantai 8. maaliskuuta 2014

Nuorisomeininkiä

Voijjumalaare, kun kerkeän taas kertoa kaiken. Ihan menee nuoriso-osastolle raskaasti. Ei mulla, mutta muilla, odottakaa vaan, kun kerkeän kertoa.

Nyt kasaan ruokapöydän ja muutun ihmisenä. Sitten leikin roolipeliä. Tämä on ihan mahdotonta.

Edit. 9.3.
Olin perjantaina baariretkeilemässä, kun sen hankalan kaverin puhelinnumerosta soitetettiin minulle. Naisääni kysyi, olenko -kummitus-. Kun kysyin, mitä hän sillä tiedolla tekisi, vastaus oli, että hän oli herra Hankalan muija. Minua alkoi naurattaa. Kuka enää käyttää itsestään nimitystä muija ja toiseksena vielä soittelee miehen puhelimesta löytyneisiin numeroihin ilmiselvästi kaverin selän takana? "Muija" jatkoi, että kyseiseen numeroon ei kannattaisi enää soitella, minä siihen totesin jatkavani soittelua niin pitkään, kunnes kuulisin saman Hankalalta itseltään.

Kun laitoin viestiä naamakirjan kautta tapahtuneesta, Hankala vastasi, että kyseinen naishenkilö oli käyttänyt hyväkseen hänen väsymystään, herran nukkuessa vähän käynyt läpi puhelinta. Ovelasti toki poistaen tiedot tapahtuneesta. Että ei tulisi toistumaan ja että hän toivoi edelleen yhteydenottoja.

Hmph, olihan siinä johdatus naistenpäivään. Minua vaan nauratti, kun en nyt vakavasti osaa tilannetta ottaa. Draamaa tosielämässä. Baareissa oli kuitenkin kivaa, tapasin hauskoja ihmisiä, jouduin jatkoille ja kävin aamulla saunassa. Samoilla silmillä vetelin roolipelipäivänkin, meillä oli yksi taistelu, voitto oli meidän. Sitten löysimme rinnakkaistodellisuuden ja sieltä ystävällismielisen kansan. Ruuaksi olin jo perjantaina valmistanut nyhtöpossua ja kukkakaaliperunamuusia. Ruokaa riitti kaikille runsaasti.

Lauantai loppui osaltani jo kahdeksan maissa. En enää saanut pidettyä silmiä auki, nukahdin ensin nojatuoliin ja siitä kömmin Morsen alkaessa sänkyyn. Jäi sekin ohjelma katsomatta. Unta riitti parilla heräämisellä aamuun, Veikkaan, ettei ensi yönäkään sillä saralla ongelmia tule olemaan.

Onneksi en ole ensi viikonloppuna pääkaupunkiseudulla. Voi olla, että ratkaisun siirtäminen ratkaisee asian puolestani.

Ei kommentteja: