maanantai 6. lokakuuta 2014

Matkakuumeen nousua

Onneksi loppuviikonloppu meni rauhallisissa merkeissä. Lauantaina keskityin tekemään ruokaa, siivoamaan, saunomaan ja pesemään pyykkiä. Ruokaa tehdessä ja syödessä tyhjeni viinipullo, mutta en kuitenkaan saanut kyläluutakohtausta, pysyttelin kotona. Kalsarikänni, paitsi että känniä siitä ei seurannut.

Tutkin netistä tulevaa matkakohdettani. Nyt alkaa jo vähän jänskättää torstai-ilta. Luvassa on kaksi lentoa, ennen kuin olen matkakohteessani ja siellä pitäisi vielä ymmärtää päästä lentokenttäbussilla keskustaan. Sitten kuulemma on oppaat hankittu ja ohjelma järjestetty. Todennäköisesti kaikki sujuu hyvin, mutta silti minua jännittää, olen kuitenkin jossain määrin kontrollifriikki.

Pitäisi keksiä mitä hankin yhdelle nelikymppiselle syntymäpäivälahjaksi. Entiset nuoreni täyttävät järkiään pyöreitä vuosia, parin viikon päästä on taas yhdet synttärit. Minulla kyllä on pieni ajatus, joka liittyy ruuanlaittoon, mutta lahjaan pitää saada jotain muutakin. Jotain pysyvää.

Ennen tätä kaikkea pitäisi taas selvitä yhdestä vajaasta työviikosta ja selvitettävä, kuka tuuraa minua ensi viikon maanantaina, kun vakituinen tuuraaja on lomalla. Sen lisäksi luvassa on yksi poistumisharjoituskin. Työperäistä hässäkkää riittää, hyvä niin, ei kerkeä ajatella joutavia.

Ei kommentteja: