maanantai 10. helmikuuta 2014

Joko saa mennä nukkumaan?

Tein niin huonoa ruokaa, että hyi yäk. Tein sitä niin paljon, että se saa luvan parantua jääkaapissa yön aikana syömäkelpoiseksi. Liikaa yksiä ja liian vähän toisia asioita, mutta se siitä, seuraavan kerran en tee samoja virheitä, vaan eri virheitä. Nyt on kuitenkin vatsta kipeä. Voi olla, että se johtuu jallusta edelleen.

Sain takkini takaisin, mietin sen desinfiointia, koska se on ollut tuntemattoman ihmisen päällä. Yyh. En ehkä vielä torstaina pääsekään Iikkeaan, mutta joskus parin viikon päästä pääsen. Pitääkö sitä sinnekin mennä rahojaan törsäämään? Onko muka liikaa?

Roolipelissä oli vuorossa tasojen nosto. Olen ulkona kuin lumiukko. Ja minä onneton kuvittelin jotain osaavani. Sen lisäksi ryhdyin lukemaan tolkuttoman pituista fantasiasarjaa, voi olla että vielä menevät hermot The Malazian Book of the Fallen sarjan kanssa. Kaikkeen sitä minutkin houkutellaan. En edes pääse seuraavaan pelikertaan, koska olen Tallinnassa. Se on kyllä toisaalta myös mukava ajatus.

Työpaikalla on kovin kireätä. Voi olla, että minä en nyt ihan osaa keskittyä olennaiseen. Sunnuntaina ei ollut minkään työn hakijaksi, vaikka olin löytänyt neljä mielenkiintoista paikkaa. Ihan saan kaikesta syyttää itseäni. Olen lamaantunut. Ja hivenen ahdistunut.

Hyvä asia on, että liukkaus on poissa. Ehkä selviän tämän talven katkaisematta yhtään jäsentäni.

Ei kommentteja: