sunnuntai 9. helmikuuta 2014

Palttoonvaihtopäivät

Ei pitäisi alkaa, kun ei sitten osaa lopettaa. Ja kun vanhalta muistilta alkaa toheltamaan, ovat seuraamukset vähintäänkin mielenkiintoisia. Perjantaiyönä oli poistuttava ravintolasta ilman takkia, koska juttelin miehen kanssa ja minun takkini vietiin sillä välillä. Tänään pitäisi käydä ravintolasta noutamassa omansa, koska henkilö, joka vahingossa  oli ottanut minun takkini, oli tullut hakemaan omansa. Mutta ei se mitään, kun pääsin kuitenkin kahden hengen jatkoille harrastamaan flirttiä ja alkoholinjuomista. Herrahenkilön takki päälläni.

Humala ja karpulahan siitä tulivat, ajelin taksilla kotiin lauantai-iltapäivänä. Muuten olen käyttäytynyt ihmismäisesti. Kehujakin sain kuunnella, mitäpä mies ei tekisi vongatessaan. Olen kuulemma söpö, Onhan se ihan hienoa, että en ole aivan luuseriainesta. Ehkäpä minulla on toivoa, kun vaan tapaisin oikeantyyppisen henkilön. Kyseinen yksilö ei ollut seurustelusta kiinnostunut.

Kaikki kuitenkin alkoi, kun menin ystäväpariskunnan luokse kylään. Muuten mukanani olivat kaikki ainekset pastaruokaan, mutta valkosipuli unohtui. Niinpä piti soveltaa ja paistella sipulia kyytipojaksi. Herran toiveesta tein avocadopastan lisäksi makkarakastikkeen, ei kuulemma hedelmiä syö, mutta maistoi kuitenkin molempia. Viidelle ihmiselle riitti kuitenkin evästä, ja taisi jäädä vähän jäljellekin.

Sain muuten ihanan lahjan ystäviltä. Safkaa pääsi hyvään kotiin, siitä olen vähän haaveillut, mutta en vaan ole tullut ostaneeksi. Olin niin hämmentynyt, etten ymmärtänyt edes kunnolla kiittää.

Kissavierihoitoa sain Kirppu-kissalta, Winston käyttäytyi arvokkaaseen tapaansa ja seurasi meitä hivenen kauempaa. Nakke-lapseen tutustuin taas minä varovaisesti matkan päästä. Hän kuitenkin käyttäytyi hyvin, eikä nostanut suurta rähäkkää. Ilta meni jutellessa nopeasti, vasta joskus yhden maissa saimme ravintolakohtauksen, ensin lähibaariin ja sitten isompaan oikein taksilla. Siellä tuli vähän tanssittua ja seurattua muuta väestöä. Sitä yhtä seurasin sitten vähän pidempään, kun hän baaritiskillä ryhtyi flirttamaan. Sitten jo vei pöytään, kun tahtoi jutella "rauhassa". Hah, kunhan vaan tahtoi erottaa mnut ystävistä, että taatusti kiinnittäisin huomion vaim häneen. Minähän kiinnitin. Ja sitten se takki lähti ulos jonkun toisen kanssa.

Tänään onneksi on luvassa roolipelileikkiä. Sitä ennen taidan käydä naapurilähiössä baarissa. Toivottavasti palttoo on vielä paikalla.

Ei kommentteja: