tiistai 12. elokuuta 2014

The Lunatics have taken over the Asylum

Heiiii ja terveisiä työelämän pyörteistä! Meillä heikompia hirvittää, pillereitä pitäisi jakaa kaikille, eikä tunnelin päässä pilkottava valoilmiö ole suinkaan juna, vaan jotain paljon pahempaa. En juuri nyt tahdo ajatella, mitä se mahtaisi olla. - Töissä tilanteet muuttuvat, mutta eivät varsinaisesti paremmaksi milloinkaan. Jos olin k*sisessa tilanteessa alkukesästä, nyt olen vähän toisenlaisessa nesteessä. Vaikuttaa siltä, että kansainvälinen salaliitto urani suhteen on saanut lähes megalomaaniset puitteet. Kohta saattaa kakka taas osua tuulettimeen.

Sen sijaan vapaa-ajansuunnitelmista on jotain mukavampaa kerrottavaa, yhden kanssapolkkaajan ehdotuksesta käytin lomamatka-asunnon etsimiseen airbnbtä erittäin onnistuneesti. Nyt on koti ja peti, Kummitukselle pehmoinen kolo. Yksi matkaan lähtijöistä vaikuttaa tosin uusisyntyiseltä nihilistiltä ja toinen kärsii niin pahoista pms-oireista, että melkein pelottaisi, ellen tietäisi, että osaan pitää huolen itsestäni. Luojan lykky, että minä käytän korvaushoitoa! (Olenko muuten kertonut, miten paljon rakastan nykyään unta?)

Mitäs minä vielä kertoisin? En osaa käyttää uutta puhelintani. Niin kävi viimeksikin. Kyllä minä opin, mutta aikaa se taas vie. Etenkin kun minähän en suostu neuvoa kysymään, vaan opiskelen aivan itse. Niin ja juu hei, ostin kotiin kaksi musta-harmaata räsymattoa, ihan käsinpaukuteltuja. Nyt pitäisi sitten pestä lattia, että voisin aarteeni niille laskea. Pitäisi varmaan miettiä S&M-piireihin siirtymistä, siellä kuulemma siivoojat maksavat emännälleen.

Ei kommentteja: