Muistatteko viimeisimmän kenkäpariostokseni
Brandosilta? Ne Vagabondin burgundit nilkkurit, joista ensin epäilin, että mahtunevatko jalkaan, mutta sitten ne kuitenkin venähtivät sen verran, ettei ongelmaa ollut. Mene tiedä, oliko venytykseni liian brutaalia vai kengäntekijä jättänyt saumanvaran vähän naftiksi, mutta tuoreesta parista toiseen ilmestyi jalkapöydän päälle rispaantunut reikä. En kyllä usko, että normaali kengänpitäminen saisi moista aikaan, enkä minä muuten kenkiä kuitenkaan nujuuttanut leveämmäksi.
|
Ihan rikki... |
Minua tietysti kovin harmitti, etenkin kun käydessäni Brandosin sivuilla tutkaisemassa asiaa, olivat koon 42 kengät jo menneet. Lienekö niitä ollutkaan enempää kuin se yksi pari. Niinpä päätin laatia asiakaspalautteen sen mukaisesti, että voisin ihan itse käyttää kengät suutarilla, jos vain Brandos maksaisi. Ja katso, diili tuli. He lupautuivat maksamaan korjauskuluja aina 25 euroon saakka, kunhan vain laittaisin kuvan sekä reiästä että kuitista.
Ainoa ongelmani oli keretä käymään luottosuutarillani Malmin Kirkonkyläntiellä, mutta onneksi olivat nuo pari vapaapäivää. Vein kengän suutariin, joka paikkasi sen niin ansiokkaasti ja teki vielä toiseen samanlaisen tikkauksen, että pitää olla kengäntekijä tai suunnittelija, että jäljestä huomaa, mitä kengälle on tehty. Mieletön tyyppi! Hyvä suutari on painonsa arvoinen kultaa! Samoin kenkäkauppa, joka ei jätä asiakastaan hoitamatta. (Ja tässä herra suutarissa on kyllä ihan silmänruokaakin, mutta älkää nyt sen takia sinne rynnikö, hän on naimisissa. ;-D)
|
Ehjätty! <3 |
Eikä muuten maksanutkaan paljon, vain 20 euroa. Win-win. Hupaisinta muuten oli, kun luin jostain akkojen lehdestä, että burgundi on sitten syksyn trendiväri. Olen ihan vahingossa muodissa mukana...
4 kommenttia:
Asiakaspalvelu, paino sanalla palvelu, kyllä pelastaa päivän kuin päivän. Ja viikon. Ja elämän. Ja niin edelleen.
Ilo on se.
Olipas hyvää palvelua! Ja kaunis korjaus myös. Tuollaisesta tulee tosiaan mieli iloiseksi.
Hyvää palvelua! Ehkä kenkä oli maanantaiversio, niinkin voi käydä.
Pakko haukkua samaan hengenvetoon Biancoa (jolla ainakin joskus oli myymälä stadissa keskuskadulla), josta ostin joskus ihanat kengät. Päivän käyttämisen jälkeen toisestä kengästä avautui pohja. Piti viedä kenkä Biancolle, että lähettävät korjaukseen ja siinä meni about viikko.
Kun sain kengän takaisin, alkoi toinen kenkä "nauraa". Ihan P***stä molemmat kengät. En saanut rahoja takaisin, vaan lahjakortin kys. putiikkiin! Silloin en tajunnut, että minulla olisi ollut oikeus saada rahat takaisin, koska tuote oli viallinen.
Sori avautuminen, jäi trauma. Kenkät kuitenkin maksoivat jonnin verran.
Mymskä, palvelu on aika harvinainen sana nykyään.
Kiona, juu, tulin äärettömän iloiseksi, että sain kenkulit uudelleen käyttöön.
Elegia, usko pois, ymmärrän kenkäasiassa kaikenlaiset traumat. Minut saisi myös helposti karkoitettua asiakasrekisteristään, mikäli ei yrittäisi oikoa tapahtuneitä vääryyksiä.
Lähetä kommentti