torstai 5. helmikuuta 2015

Tulin, näin - enkä tietenkään voita (koska tämä arpa ei)

Elämäntyyliäni voisi kuvailla sanonnalla "perse edellä puuhun". Niinkin mukavaksi ja kivaksi ihmiseksi olen moraaliton, järjetön ja aivoton. Yllättävän harvoin puutteeni häiritsevät normiarkea. Nyt vähän pisti miettimään, kun kävi ilmi, että Kassinkantaja ja Hankala tuntevat toisensa. Sen lisäksi Hankalan seurustelusuhde on loppunut, tietysti se heti tunkee itseään tykö. Mie kyllä jo kettuilin, että olisin osannut kaverinakin tavata. Nyt opettelemme taas lukemaan. Onneksi se kolmas mies elämässäni edelleen vain kirjoittelee minulle. Hänellekin ehkä pitäisi joku nimi keksiä. Yksinkertaisesti Kolmonen kenties?

Päässäni jylläävät ajatukset koittavat kertoa minulle, että paras vaihtoehto olisi olla välittämättä kenestäkään yllä mainitusta. Minun pitäisi oikeasti löytää ihminen, joka vanhan jutun mukaan
- saa minut nauramaan (sopii kaikkiin kolmeen)
- työskentelee ja osaa kokata (sopii yhteen kokonaan, kahteen osittain)
- on rehellinen (tätä ovat kiitos jumalille kaikki!)
- lahjoo joskus (tästä voin kyllä luopua mennen tullen, yksikään ei siihen suuntaan ole erikoistunut) ja
- on mahtava sängyssä (intimiteettisyistä en kommentoi, makukysymyksiä, kokemusta on vain yhdestä).
Sen vanhan jutun mukaan nainen tarvitsee viisi miestä. Minä kyllä mieluusti tyytyisin yhteen. Mutta kun tilanne on mikä on, niin ei taida onnistua. Ottaisin minä vaikka kolmekin, jos tilanne sitä vaatisi ja osapuolet osaansa tyytyisivät.

Kenkienostolakolleni kuuluu huonoa. Ostin kahdet, mustat ja harmaat (niissä harmaissa on ruskeata, tosi vähän, mutta uusi väri minulle) - kun halavalla sain. Toiset menevät töihiin ja toiset keväällä jalkaan.

Nyt lähden kokeilemaan ryhmäliikuntaa. Outo on olo senkin suhteen, mutta kun olen itselleni luvannut, niin kaikkea voin kokeilla ainakin kerran, kansantanssin ja insestin poislukien. Koululiikunta vaan kummittelee pahasti taustalla, pelkään ryhmiä ja arvostelua.


Kepeät mullat Donille(kin). Kaveri tekaisi mm. sellaisen biisin kuin Chain of Fools. (Kaikestä tästä tiedosta kiitos yhdelle mansesterilaiselle äly- ja tietomusavisajoukkueelle. Minähän en muuta kuin vaan apinoin näissä vanhemmissa musiikkiasioissa. Mut hei, ensi viikon perjantaina tulee 45 vuotta raskaan musiikin synnystä. Bileet! Jallua! Eiku...)

5 kommenttia:

Nollavaimo kirjoitti...

Miesjuttuja, ihanaa !! Ota ilo irti kaikista kolmesta !

Ja lisää näitä postauksia meille parisuhdearjessa 'riutuville'. ;D

Kionaya kirjoitti...

Tuo raskaan musiikin syntymäpäivä täytyy muistaa. Sillä on merkitystä.

Miesjutuista minäkin tykkään (kun omia ei ole) :)

-kummitus- kirjoitti...

Minua vähän hirvitti ryhtyä miesjuttuja tänne kirjoittelemaan. Tuli se klassinen "mitähän ne nyt minusta ajattelevat", mutta sitten muistin, että minun blogini, minun elämäni, minun sääntöni.

Minä tahtoisin riutua parisuhteessa, mutta otetaan sitten pari suhdetta.

Anonyymi kirjoitti...

Tai kolme?

Å

-kummitus- kirjoitti...

Voisin minä ottaa kolmekin. Todennäköisesti en saa yhtään.