maanantai 16. toukokuuta 2011

Siunattu sade!

Olin minä oikeassa perjantaina, kun olin tihrustavinani junan ikkunan läpi, että tuomi kukkii. Nyt se ainakin kukkii reilusti! Ihana sade, luonto on kaivannut sitä. Nyt kun olisi auto ja paikka tiedossa, saattaisi löytää korvasieniä. Mutta kun ei ole, en aio nimittäin ex-miehen apajille tunkea.

Talo oli ihanan rauhallinen viime yönä, pelkäsin vähän, että se typerä jääpotkukeilanyrkkeilypeli olisi aiheuttanut meteliä. Enemmän taisin minä saada meteliä aikaiseksi unia nähdessäni, ei olisi pitänyt katsoa sitä Hunter S. Thompson dokumenttia lauantai-iltana. Minä taas kohtasin kaikki aaveeni unissani viime yönä, ei ollut mitään lepoa ja rauhaa.

Ehkäpä ensi yönä nukun paremmalla onnella. Jospa vaikka mielikuvaharjoittelen kostean keväisen maan tuoksulla, metsät ovat ihania paikkoja!

2 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Täälläkin satoi tänään. Viime yönä eipuhettakaannukkumisesta,sen verran kovaäänisiä yläkerran naapurit olivat, mutta oli se sen arvoista!
T: Satuilija

-kummitus- kirjoitti...

Vai katsottiin teillä televisiota naapurissa. Onneksi tosiaan meillä ei, olisin taas tehnyt jotain harkitsematonta polttopulloilla, astaloilla ja äänelläni.