perjantai 5. helmikuuta 2010

Pakkauspäivä

Tänään olisi syytä tapahtua. Paljon. Mutta kun keittiötäkään ei voi purkaa ennen kuin pakastin on poistunut maisemista. Teinkin siis reippaan kävelyn naapurilähiöön pakasteiden kanssa nyt heti aamusta. Sitten juon kahvia. Sitten pakkaan, puran kirjahyllyn ja kerään taulut seiniltä sekä verhot ikkunoista.

Minulla pitäisi olla jo huomisesta alkaen nettiyhteys uudessa osoitteessa. Saa nähdä miten käy. Ainakin minulla on huomisesta alkaen koti, jossa on makuuhuone ja sauna.

Ai niin, merkit eivät ole suotuisat: peukalossa on jo haava. Tomaattiveitsi hyökkäsi kimppuun, aion kostoksi syödä koko tomaatin. Niin, myös sitä kahvia NYT!

Edit 22:36 Melkein kaikki pakattu, vain vaatekaapit ja siivouskaappi ovat vielä korkkaamatta. Ai niin ja kellarikomero. Juu ja tietotekniikkavermeet. Kyllä tästä ihan oikeasti tulee täyteen 40 laatikkoa, uskomatonta... Minä nimittäin kuvittelin, että jää käyttämättä laatikoita. Oho.

4 kommenttia:

zenonah kirjoitti...

Hyvä! Näytä sille tomaatille!

Kiona kirjoitti...

Voih, aivan mainiota työtä koko päiväksi! Olen kade.

Puhuri kirjoitti...

Tsemppiä, tarmoa ja voimia!

-kummitus- kirjoitti...

Zen, näytin sille!

Kiona, nyt kyllä tympii, ramasee ja vituttaa koko homma, mutta voiton puolella olen jo.

Puhuri, sitä tämä näköjään vaatii.

Kiitos!