lauantai 26. maaliskuuta 2011

Aamupalaksi kemikaaleja

Eilisen väsymyksen juurisyy selvenee minulle sitä mukaa, kun päivä valkenee. Minulle on tulossa flunssa, ensimmäinen koko talvena. Ihmekös olin illalla niin ärtyisä! Vähän unta ja orastava räkätauti saavat jopa minutkin ärhentelemään.

Retki lahden toiselle puolelle oli tosi kiva, tapasin pari hauskaa naisihmistä, jonka kanssa vaihdoimme numeroita ja suunnittelimme jopa uutta reissua omaan piikkiin lahden toiselle puolelle. Kaikki eronneita ja jossain määrin haku päällä. Muita yhteisiä piirteitäkin löytyi, ruoka, viinit, kulttuuri, itsensä hemmottelu... Viroon on nyt entistä helpompi mennä, kun ei enää tarvitse vaihtaa valuuttaakaan. Hinnat tosin näyttivät nousseen jälleen. Voi voi.

Tänään kun olen menossa tapaamaan kaupungille yhtä vanhimmista ystävistäni ja hänen tytärtään, olen vedellyt oikeanlaista kemiaa kitusiini, buranaa ja allergialääkkeitä. Tämä ei millään mannapuurolla ja mansikalla ohi mene. Luvassa kulttuuria Kiasmassa ja sitten myöhäinen lounas ennen kuin lasken heidän neidin tahtomalle Rähinä-räppikeikalle ja tulen kotiin antamaan periksi räkätaudilleni. Siihen saakka aion sinnitellä vaikka pää kainalossa.

Hyi helkkari, että mie inhosin Neon kökköstä silloin aikoinaan!

Edit. Prkl, Kiasman näyttelysalit ovat kiinni 14.4. saakka. Siellä rakennetaan ARS11-näyttelyä. Kiinnostaisikohan vieraita Ateneun? Onneksi hokasin jo nyt!

Ei kommentteja: