tiistai 5. heinäkuuta 2011

Tätähän minä tarvitsen kuin reikää päähän

Huonosti nukutun yön jälkeen aamuaikataulu on ollut katollaan ja minä vaikutan lähinnä persielle ammutulta emokarhulta. Asiaa ei mitenkään auttanut pankilta saapunut tekstiviesti, jonka mukaan luottokorttiani epäillään väärinkäytöksen uhriksi ja se on suljettu. Onneksi soitto pankkiin kertoi, että uusi kortti saapuu jo viikon kuluttua, enkä todennäköisesti ole joutunut rötöksen uhriksi.

Kirurginen sairaala lähestyi minua kutsullaan. Mitä minä sanoin siitä leikkelyjutusta? Siihen en suostu ennen kuin lomamatkani jälkeen, mutta eiväköhän hekin ensin tutki ja sitten vasta napsuttele paloja pois. Mutta piru vie, että ovat taas erinomaista aikaa tarjoamassa keskellä päivää. Esitietolomakkeisiin kysyttiin lähiomaista, ilman pikkuveljeni lupaa ilmoitin hänet sellaiseksi, minä kuitenkaan tahdo, että kuoleman koittaessa säikyttelevät äitini hermoraunioksi.

Kaiken kaikkiaan erinomainen aamu. Pannaanko huomenna paremmaksi? Parannanko maailmani juomalla litrasotalla alkoholia? Prkl.

2 kommenttia:

AnneVee kirjoitti...

Poikaystävälle tuli kans toi viesti ja sit yks päivä naps vaan kortti ei enää toiminu. Mut uuden kortin toimitus ei ollu mitenkään järin jouhevaa toimintaa, vaan sitä piti juosta etsimässä konttorista jos toisestakin.

-kummitus- kirjoitti...

Hmm, mulle kyllä luvattiin laittaa kotiin postissa. Ans kattoo miten tätin käy. Sitten olen taas kovin äkäinen, jos kuurupiiloa pelataan.