perjantai 28. toukokuuta 2010

Haukoituksille altis

Viime öiset painajaiset olivat aivan omaa luokkaansa. Heräsin omaan uikutukseeni, enkä uskaltanut hetkeen edes liikkua, kun minua olivat pahat voimat niin kovin jahdanneet, että todennäköisesti ne odottelivat sänkyni alla vain tarratakseni viattomiin nilkkoihini (on minussakin jotain viatonta, uskokaa pois). Onneksi sitten naapuri paljasti olevansa hereillä ja normaalit elämisen äänet saivat rauhan palaamaan.

Phiuuh. Sitten ei uni tullutkaan ennen kuin muutaman tunnin päästä. Ja sitten kun taas uneen pääsin, jokin herätti viiden maissa. Ei tule mitään, tänään olen kovin altis haukotuksille. Aion kompensoida asioiden tilan juomalla sen verran viiniä tänään, että nukun kuin tukki. Toivottavasti näin käy, muuten alan natustella haltuuni uskottuja pillereitä. Tämä uhkaus on suunnattu suoraan unihiekkatoimittajaa kohtaan, reklamaatiota pukkaa.

Eilen töissä koin ihmeen, minua muistettiin hyvällä. Ilmeisesti kollegani nauttivat vapaa-ajanohjelmastamme kokkaamisen kera, koska sain heiltä yhden daamin itse tekemän savikipon täynnä kaikenlaisia pähkinöitä. Joko kyseessä on vihjaus, että olen apina tai että olen vanha ja tarvitsen pähkylöiden hyviä rasvoja tai sitten he oikeasti pitivät illasta. Minä kyllä tykkäsin siitä itse, siksi mie sinne meidät tunkesinkin. Heh.

2 kommenttia:

Maria kirjoitti...

Eikös se sängynalusmöröt pitänyt jättää uuden kodin oven ulkopuolelle? (Tiedänhän minä, että niitä on vaikea karkottaa)

-kummitus- kirjoitti...

Mitäs rupesin eilen ajattelemaan kaikenlaisia kakkelisajatuksia, taisivat seurata uniinkin. Pöh.