perjantai 26. elokuuta 2011

Toruja tuli

Aaaarrrrrgggghhhh. Sain toruja, esi-ihmeellä on taas sellainen päivä. Mutta minkä minä sille voin, että kuponkini ovat sekaisin, kun en sitten käynytkään sitä parantaja-ennustaja-ajatuksenlukija-täydennyskurssia. Pitää varmaan ottaa asia esille seuraavassa kehityskeskustelussa. Nyt joudun kysymään asioita aivan asiakseni ja erikseen jokaiselta.

Eiliset Pidot Paasitornissa olivat makoisat. Viiniä nautin kohtuudella pari lasillista. Kurjuuden kurjuus, ettei tällä kertaa läksiäiskuoressa ollutkaan kahden eväät yhden hinnalla tarjousta, vaan -30% a la carte listan hinnoista. Pah. Ilmiselvästi olen tottunut liian hyvälle, siitäkin voisi vähän sakottaa.

Vielä kävin Hakaniemen Kappahlista hakemassa toiset numeroa pienemmän farkut mukaani, kun sopivasti sain -25 % alennusläpyskän postin välityksellä. Ostin minä yhden rintaliivitkin, mustat jälleen. Huomasin, että minulla musta on uusi valkoinen, nuorna tyttönä kaikki aluvaatteet olivat valkoisia, nykyään mustia. Puuterista en ole perustanut koskaan, itse asiassa se puistattaa minua, tulee mummo mieleen. Musta on turvallinen väri, se käy kaiken kanssa.

2 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Mustat alusvaatteet pysyy pitkään hyvän näköisinä. Valkoiset nuutuu turhan nopeasti.

-kummitus- kirjoitti...

Totta haastat, ystäväiseni.