keskiviikko 22. helmikuuta 2012

Varastojen täydentämispäivä

Kävin postista tilaamani Dermoshop-paketin. Olen nimittäin hurahtanut Dermosilin kasvojenpesuvaahtoon. Se kun on jopa luonnonkosmetiikkaa, eikä kuivata pärstää niin kuin moni muu kokeilemani mössö. Tilasin sitten kaksi ja vähän muutakin sälää (mm.reilun kaupan vanulappuja), että tuli katetta postimaksulle eikä tarvitse miettiä kasvojenpesuaine-asiaa enää tämän vuoden puolella. Samalla latasin bussikorttiin arvoa, hassua, kun ei tarvitse enää aikaa maksaa. Viime kuussa matkoihin meni vajaa 20 euroa, mutta pysyttelinkin aika tehokkaasti kotosalla.

Apteekista haalin mukaani verenpaine- ja kolestrolilääkityksen kolmeksi kuukaudeksi. Harmittaa, etten saanut kolestrolilääkettä jätettyä kokonaan pois, mutta minkäs voit, kun kyseessä on sukuvika, valuvika tai geenivirhe. Allergialääkkeen resepti oli mennyt vanhaksi kuukauden puolivälissä, kiukustutti, nyt on sekin saatava uusittua jossain. Olen unohtanut käydä ekg:ssä, pitää yrittää huomenna muistaa lähete mukaansa, kun suuntaan kaupungille. Tyhmä ihminen.

Kaupasta siskonmakkarakeittoainesten lisäksi roudasin valkopyykinpesuaineen. Aika pitkään minulla kestää pyykkiaine, kun edellisen olin ostanut keväällä 2010. Mutta toisaalta valkopyykkiä pesen harvemmin kuin kirjopyykkiä. Eniten minulla on mustia vaatteita. Koko reissuun meni yli tunti kävellen lähiöstä toiseen, tulipahan vähän liikuttuakin, etten aivan luudu paikalleni.

(Työjuttu ahdistaa edelleen ihan helvetisti. Muuten menee hyvin. Onneksi Omahoitaja ilmestyy tänään, niin tulee nautittua ihmisseurastakin.)

3 kommenttia:

Maria kirjoitti...

Yritetäänpä saada Dermosil -tilaukset synkronoitua, niin ei tarvitse maksella postimaksuja ollenkaan. Minä kun tilaan aina yli viidelläkympillä (muutaman kerran vuodessa), jolloin ei tarvitse toimituksesta maksaa. Tuovat vieläpä kotiovelle paketin. Mahtuu siihen sinun tilauksesikin samaan. Sitten saadaan myös hyvä tekosyy tavata!

Nti Nokkela kirjoitti...

Mä oon tullu siihen tulokseen etten voi enää ikinä ostaa mustia vaatteita - noiden kissojen karvanlähtö on mieletön! Valkoista karvaa joka paikassa, yäk. Kävin tänään eläinkaupassa kyselemässä sellaista pohjavillaharjaa, furminaattoria, mutta 39 euron hinta oli liikaa. Ja miten mää Winstoni harjaisin?? :D

-kummitus- kirjoitti...

Voi hitsi, Mymskä, olisinpa tuon tiennyt. Seuraavan kerran kun olet tilailemassa, laita viesti. Ja kyllä me minun mielestä muutenkin voisimme jo törmäillä. Long time no seen. :-D

Ambra, sellaista se valitettavasti on kattien kanssa. Winstonin käsittelyyn pitäisi olla rautahansikkaat...