torstai 3. marraskuuta 2011

Liennytystä

Olen leppynyt työmaailmalle. Minulla on melkein normaalia töissä. Voi olla, että olen tulossa sairaaksi jälleen ja vastustuskykyni henkisellä puolella on myös laskenut. En kuitenkaan aio sairastua, sillä minulla on myös huomiseksi kivaa ja hauskaa ohjelmaa ystävättäreni kanssa tiedossa. Taivas kuitenkin varjelkoon minua pysymästä kaukana mummotunnelista, viimeksi hänen kanssaan ulkoillessamme jouduin sinne. Sanoin jo silloin ja sanon sen uudelleen, vaarallinen paikka!

Otsa- ja pääonteloissa tuntuu joku jännä. En oikein tiedä onko siellä kehittymässä migreeni vai räkätauti. En siis kiinnitä asiaan mitään huomiota, koska viime yönä nukuin yhden yöheräämisen taktiikalla kahdeksan tuntia. Minä ihan oikeasti olen paranemassa hermoromahduksen ja masennuksen aiheuttamasta unettomuudesta. Voi olla, että minusta tulee kokonainen ihminen, joka tekee kokonaisia ja ihmismäisiä ratkaisuja.

Tai sitten kaikki hajoaa käsiin heti seuraavan viikon aikana. Mut hei, töissä on melkein mielenkiintoista! Hyvä onkin, sillä uusia sopivia hakukohteita ei ole ilmestynyt.

Ei kommentteja: