torstai 16. tammikuuta 2014

Kallis harrastus

Jos iltasella kävellessään pudottaa avaimensa, joutuu maksamaan aika paljon rahaa, että lukkoseppä poraa turvalukon auki. Sen lisäksi päälle tietysti vielä tulee uuden lukon hankintakulu. Sen minä vaan sanon, että seuraavasta lähtee oma kappaleensa myös huoltoyhtiölle.

Miesseura on maksettua, aikaa meni, pissitti ja nauratti kalliit harrastukset, mutta suoraan sanottuna nyt ei harmita kovinkaan hirveästi. En kuitenkaan päissäni kadottanut mitään ja harraste on hyvä. Se oli vahinko, olen itselleni armollinen, vaikka toki sillä rahallakin olisin jotain kivaa bileisiin saanut hankittua. Tai vaikka käytyä jonkun ystävän luona kylässä yläkylillä.

Tänään kävin kynä- ja karkkipäivillä toteamassa, että en minä tahdo matkustaa minnekään. Viihdyn kotonani, eikä minua yksin kiinnosta muualle lähteä. Jos tietysti olisi matkaseuraa, tilanne olisi toinen. Ja voihan se olla, että minä vielä joskus innostun yksinkin lähtemään. Sitten vaan pitää olla talous kunnossa, ettei jää touhu rahasta kiinni. Messuilla tapasin pari edellisen työelämän yhteistyökumppania, jotka ilahtuivat ja laittoivat minut heti soveliaille listoille. Minä tykkään lahjontatilaisuuksista (jos ruoka on hyvää ja viini maukasta).

Huomenna onneksi saan ystävärakkaan kylään, huomenna on perjantai ja huomenna korkkaan viinipullon. Kevättä odottelen, kun kerta pakastinkin on sula.

3 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Kiitos mukavista hetkistä <3

Anonyymi kirjoitti...

Hei Kummitus ja hyvää talvea!

Luen edelleen blogiasi uskollisesti, vaikken juuri kommentoi, mutta nyt minulla olisi kysymys: ihastuin ostamiisi talvikenkiin, ja aion törkeänä ostaa itselleni samanlaiset. (Voit sitten tunnistaa minut niistä, kun aika samoilla huudeilla asutaan.:-)) Oletko käyttänyt niitä -15 asteen pakkasella? Jäätyykö jalat?

T. Anonyymi ex-naapuri

-kummitus- kirjoitti...

Peppone, mjoo, mukavia ja mukavia. Mielenkiintoisia ehkä, sivusta seuraten. ;-D

Tervehdys, anonyymi ex, hyvin toimivat! Aika kapea kenkämalli, mutta lämmön pitää! Ehkä yhdet parhaista kengistä ikuna - ja värihän on viehättävä. :-D