keskiviikko 12. syyskuuta 2012

Viimeaikaisia tapahtumia

Täytin vuosia. En juhlinut, mutta naamakirjassa narauttivat, kun parilla ystävällä taitaa päivä olla ihan oikeassa kalenterissa. Toisilla taas on sama syntymäpäivä. Jotkut taas ovat sukulaisia. Ja toiset vaan ovat näpsäkkäämpiä kuin toiset ja onnittelevat, vaikkeivat ihan varmoja olekaan syystä. Vanheneminen on ihan ookoo, pitää muistaa vaan päivittää työhakemusteksti.

En juhlinut syntymäpäivääni, koska minulla oli äsken työhaastattelu. Ensimmäinen osio. Jatkosta saan tietää maanantaina. Olisi kyllä niin minun paikka, mutta olen sanonut tuonkin jo niin monta kertaa, etten edes muista. Sen lisäksi olen saanut viisi hylkäävää viestiä. Mielenkiintoinen suhdeluku.

Hugleikur se osaa.
Kävin Alkosta viinipullon, korkkasin sen äsken. Tai vähän, pari lasillista. Tai sitten, soittakaa, niin lähdetään kylille pilaamaan työllistymismahdollisuuteni ja hankkimaan minulle sukupuolitauti. (Juu, en ole humalassa, vielä.)

8 kommenttia:

Marjaana kirjoitti...

Voi ääks, mun rupesi tekemään mieli punkkua.

Mutta kun mä olen tehnyt parannuksen ja juon viikolla vaan ällöttävää venhnänorasmehua. Plääh, kade kade kade kade, lähtisin heti baanalle ja mulle sukupuolitauti kans, jos asuisin siellä ihmisten ilmoilla.


Niin, ja onnea. Kai?

Nollavaimo kirjoitti...

Myöhästyneet onnittelut. On kuitenkin parempi vanheta kuin nuorentua. Kuka hullu haluaisi enää olla 20v. ? Tai edes 30v.

-kummitus- kirjoitti...

Harmi vain, Marjaana, ettemme ole samalla paikkakunnalla. Puhumattakaan parannuksestasi. ;-D Kiitos, ehkä?

Nollis, kiitos. Kyllä tämä on ikä on ihan yhtä hyvä, oli se mikä tahansa. Sopii tilanteeseen.

peppone kirjoitti...

Onnittelut ja toivottavasti sen työpaikankin kanssa käy hyvin.

-kummitus- kirjoitti...

Kiitos. Sitä toivon minäkin.

Kiona kirjoitti...

Onnea, vaikka vähän myöhästynyttä. Peukut ja varpaat on pystyssä, että työasiassa jatkoa seuraa.

Anonyymi kirjoitti...

Onnea, Kummitus! Mulla on kaikki raajat ja hiuksetkin pystyssä sen puolesta, että työ nappaa! (öö, vaikka tuo kyllä mielikuvana on hieman... outo)

t. sanna

-kummitus- kirjoitti...

Kiitos, Kiona ja Sanna. Toivotaan parasta.