torstai 9. toukokuuta 2013

Tarvitaan kuin reikää päähän

Krapulasta päivää!

Ihan itse hankittu, tai oikeastaan ystävän kanssa. Saunaa, valkosipuli-tiikeriravun pyrstöjä, feta-perunasalaattia, juustoja, oliiveja, siideriä, olutta, viiniä - the full monty. Valvomista kuuteen saakka aamulla, Lueskelimme ihkaensimmäisen blogini tekstejä, kyllä hävetti! Puhetta piisasi, naurua ja vakavaa mielipiteiden vaihtoa. Keksin vihdoin keinon, jolla ystävä voi maksaa tekemäni niskahieronnat minulle, jalkahieronnalla. Ekstaattista, tekee hyvää ympikuiville korpuille, joiden päällä askellan.

Eiköhän tänä iltana uni maistu. Huomenna on onneksi perjantai. Ja ehkä - ehkä saan pelata lauantaina. En enää uskalla toivoa, kun viimeiset kerrat ovat menneet aivan harakoille, syömiseksi ja juomiseksi ja yleiseksi seurusteluksi. Sehän vasta kamala asia onkin, lienee tosin luvassa lauantainakin. Että minä rakastan nauramista!

Ai niin, se yskäpaska voi hyvin. Ensin nosti kuumetta, nyt sitten olen käheä-ääninen tyyppi. Välillä ääni häviää kokonaan. Eilinen tupakointihan teki sille tosi hyvää. Tekisi mieli vähän morkata itseäni, mutta taitaa olla turhaa. En minä opi kuitenkaan. Enkä minä oikestaan kovin kamala ole, ihan olen ikäkauteni tuote.

2 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Sen kerran kun itselleen suo hauskan illan niin kyllä pienen koistisenkin kestää. Et sinäkään turhan usein irtoittele joten morkkistakaan ei tarvitse murehtia.

-kummitus- kirjoitti...

Nooh, tämä taitaa olla jotain kevätvilliä, kun vaan jatkuu mokoma.