torstai 16. toukokuuta 2013

Väsymystä, epäluuloa ja uusi hankinta

Väsyttää. Koko ajan. Se on joko kevätväsymys, alkavat viihdevuodet tai väärään aikaan otettu allergialääke. Sekin pitäisi ottaa illalla eikä aamulla. Noiden yhteisvaikutuksen suuntaan viittilöi sekin, että olen visusti hereillä kahdesta neljään. Tai jos en visusti, niin torkahdellen hereillä. En niin hereillä, että jaksaisin esimerkiksi lukea tai surffata netissä. Minä vaan yleensä korjaan asentoa, etsin viileätä kohtaa ja sitten kohta palelen.

Mutta tuo nyt kenellekään mikään uutinen ollut, ei minullekaan. Allergiaoireita tosin aion kärsiä tämän päivän, että saan otettua antihistamiinin vasta illalla. Kyllä minä yritän edes.

Mitä lähemmäs luokkakokous tulee, sitä enemmän epäilykseni heräävät. Ensinnäkin rahanmeno (tämänkin te tiesitte, naurakaa vain, minä mietin rahaa, kun sitä on rajallisesti, etten ylittäisi rajojani), toiseksensa se, että vanhemmat pitää nähdä. En juma minä enää kestä niitä ihmisiä. Mutta se on minun häpeäni, ei heidän. Kolmanneksi mitä minä teen siellä parempien ihmisten joukossa, kertomassa siitä, että elämä on mennyt, eikä mitään jäänyt. Tuulenhuuhtoma takamus ja taisteluarvet sieluun. Eiväthän ne minua ymmärtäneet silloin, tuskinpa siis nytkään. Painajaista jo viime yönä asiasta sai katsella, miten kaikki meni pieleen, en löytänyt mitään ja sitten annoin periksi ja menin baariin, sen kuitenkin löysin.

Minulla ei ole tästä nyt hyvä maku. Sillä on tosin vielä pari viikkoa aikaa muuttua toisenlaiseksi. Ehkä minäkin muutun, enkä stressaa.

Minusta tuli luopio. Eilisen palkkapäivän kunniaksi vaihdoin ripsivärimerkkiä, Kanebon 38 vaihtui edullisempaan Clinquen Lash Poweriin. Aika mukavaa, kun ensimmäisen kerran avasi purtilon, koostunus vaikuttaa samalta kuin vanha Kanebo. Ja harjakin on sopiva tällaisiin pieniin siansilmiin ja niiden tönkköihin valkoisiin harjaksiin. Pysyvyydestä joudun kommentoimaan myöhemmin, esimerkiksi tänä iltana, kun pesen meikin pois.

9 kommenttia:

Nollavaimo kirjoitti...

Leuka ylös ja häntä pystyyn ! Ei ne mitään parempia ole, joten unohda sellaiset ajatukset. Mullakin olisi vastaavat kinkerit tässä jossain kohtaa. En mene. En jaksa sitä sisäänpäin lämpiävää porukkaa ja keskinäisen kehun kerhoa yhtään.

Lissu kirjoitti...

Kerro riparikokemukset! 38 asetetta on tosiaan muutettu jotenkin koostumukseltaan. Kuivuu tuubiin ihan supernopeasti ja muuttuu paakkuiseksi. Muut vedellä pestävät eivät kestä vaudissa mukana ;)

Luokkakokoukset ovat ajatuksena ahdistavia. Pohdskelen parhaillaan, osallistuisinko syksyllä omaani. Aikaisemmat olen jättänyt väliin. Muutama vuosi samassa huoneessa, ei tee kenestäkään parasta kaveria. Vastaat pintapuolisiin kysymyksiin reippaasti, että aivan erinomaisesti pyyhkii, niin stumppaat samalla mahdolliset lisäutelut...

Lissu kirjoitti...

Mistä sitä oikolukua saa? RIPSARIkokemukset...

-kummitus- kirjoitti...

Nollis, mineen tainnut olla ihan viisas, kun mukaan tarjouduin. Mutta näillä mennään.

Lissu, hyvin Clinique on pysynyt silissä, kohta varmaan pitäisi pestä pois. Olemme jännän äärellä.

Ripari... justiinsa joo. :-D Freudilainen lipsahdus?

Anonyymi kirjoitti...

Silissä? Kukas siitä freudilaisesta just horisi? SILMIssä. Ja hyvin sai poiskin. Siitä taitaa tulla mun uusi lempparin

-kummitus-

Tiina kirjoitti...

Miksi mennä luokkakokoukseen, jos ajatus siitä enemmänkin ahdistaa kuin houkuttelee? Ei sun ole pakko. :)

Anonyymi kirjoitti...

En aio kertoa itsestäni oikeastaan mitään. Ihan vaan huulia heiluttelen jouten päiten ja kuuntelen muita.

Anonyymi kirjoitti...

"Tuulenhuuhtoma takamus". Näin vanhaksi (49v) piti elää, että opin tuonkin sanonnan (googletin, että mitä se tarkoittaa). Meille puhutaan vain köyhistä kirkonrotista tai on vain "sijoittanut itseensä" - ei omaisuuteen.

Jarmo

-kummitus- kirjoitti...

Tiina, se kun alun perin vaikutti hyvältä ja hauskalta idealta. Mutta no worries, meillä on suunnitelma.

OT, minä todennäköisesti tulen murjottamaan tai sitten lyön henkisesti ensimmäistä kiusaajaa. Olen siis oma entinen itseni.

Jarmo, oppia ikä kaikki. Terveisin keskuudessanne elävä pohjoiskarjalaprojekti.